Wednesday, April 15, 2015

Makan2: Chicken Dan Ikan

Yayy. Tajuk pertama bagi topik Makan2. Topik ni saya akan put out tentang makanan, di mana2 tempat makan. Since.. Actually saya suka makan. Siapa lah yang tak suka. So, apa2 pun, jom tengok apa yang saya dapat. Throwback, tahun bila tak ingat. Uhm.. Since parent ada meeting, saya and adik2 girl join meeting. Tak adalah join, duduk meja lain, since kitaorang tak ada kena mengena dengan meeting tu. So order la makanannya, dalam menu di sebuah restoran dekat De Palma Hotel. Tehee.. :D

Chicken chop

Salmon dengan sos lemon

Saya order chicken chop, adik girl yang number satu pun. Adik girl yang number dua, yang bongsu order salmon. Seriusnya, saya tak pernah makan salmon. Rasa2nya la, tak pernah. Maybe sebab lagi minat chicken chop hahah. So ni lah dia, makan2 punya cerita akan saya put out.

By the way, cantiknya nak makan pun. Makan je pun. :P

No comments:

Post a Comment