Monday, April 13, 2015

Jalan2: Pavillion, Bukit Bintang, Kuala Lumpur

Okay to who read this. Hari ni, tengah malam ni nak share yang paling menarik perhatian saya semasa shopping di Pavillion, KL. Lokasinya di tingkat paling atas. Artis dan siapa2 pun suka hiasan dalamankan, lagi2 perempuan. Walaupun saya bukan girly girl, saya minat tengok2 benda macam ni. Nanti ada rumah sendiri boleh la nak hias cantik2 haha.

So banyak yang pergi jalan2, shopping macam2 dekat Pavi ni kan. Kalau nak tengok benda2 cantik ni, naik tingkat atas sekali. Nanti yang girls specially, maybe rasa hype je tengok. Sebab cantik sangat. Excited je saya masa berada di tingkat tu. Macam2 ada.

Set pinggan mangkuk. Cantiknyaaa
Set hiasan kaca
Kura2 kaca

Cantik tak?. Well, banyak kan yang cakap seni tak penting. Saya actually pantang orang cakap macam ni. Tengok betul2, nak buat barang2 yang cantik ni perlu kan seni. Lagi2 kereta, bangunan, dan so and so lah. Balik ke cerita asal. Hmm. Bukan ni je yang cantik. Saya betul2 tertarik dengan hiasan gubahan bunga yang banyak kat tingkat ni. Macam mana diaorang sesuaikan warna ikut tona2, betema gitu.

Merah kemerahan
Tema putih
Bunga2 dalam bakul

Tema lavender dan vintage

Saya honestly cakap, set bunga2 paling saya suka. Aduh cantik sangat. Jealous tengok. Nak hias rumah sendiri macam ni kalau boleh.. Haha..Perasan lebih ni.  ^^ . Cantik kan? . Kalau rasa2 nak tengok benda2 ni,  nak shopping kat Pavillion tu, naik tingkat atas sekali. Feeling macam kat taman haha. Plus, macam2 ada. Haiii.. Teringin pulak nak gi Pavi.. Huhu.

No comments:

Post a Comment